کمرافون 20مگاپیکسلی پاناسونیک
نوشته شده توسط : پاناسونیک

پاناسونيک اخيرا کمرا فوني با نام لوميکس DMC-CM1 را معرفي کرده است که درست مثل Galaxy K zoom، در واقع ويژگي‌هاي يک تلفن را به يک دوربين کامپکت اضافه کرده است.

اول از همه بگوييم کهDMC-CM1 بزرگترين سنسوري را که تا بحال روي يک گوشي قرار گرفته است دارد و با 1?، سنسورش تقريبا هفت برابر سنسورهاي قرار گرفته در تلفنهاي ديگر است و مي‌تواند با دوربين‌هاي point-and-shoot برندهايي مثل نيکان (سري 1) يا Sony RX100 رقابت کند. با رزولوشن 20 مگاپيکسلي جزئيات زيادي در هر عکس نصيبتان مي‌شود و بعلاوه کمرا فون پاناسونيک قابليت عکسبرداري با فرمت خام را هم دارد. لنز اين کمرا فون Leica با فاصله کانوني حداکثري  f/2.8 است. امکان تنظيمات دستي هم در اين دوربين وجود دارد، تنظيمات مختلف ديافراگم، تنظيم سرعت شاتر و انتخاب دستي ISO از 100-25,600.

اين دوربين قادر به فيلمبرداري 4K است و هنوز هيچ اشاره‌اي به اينکه مثل K Zoom داراي سنسور optically-stabilized باشد نشده است.

از نظر سخت افزار مرتبط به بخش تلفن، پاناسونيک DMC-CM1 چيزي کم ندارد. اين کمرا فون داراي يک صفحه نمايش 4.7 اينچي با رزولوشن فول اچ دي و چگالي پيکسلي 469ppi است، يک پردازنده چهار هسته‌اي اسنپدراگون 801 با فرکانس 2.3 گيگاهرتز براي هر هسته دارد، مجهز به مودم LTE و يک رم 2 گيگابايتي است و با حافظه داخلي 16 گيگابايت و پشتيباني از شکاف کارت حافظه عرضه مي‌شود. بهتر از همه اينکه اين کمرا فون با اين دوربين تنها 21 ميليمتر ضخامت دارد و هم از نظر وزني و هم ضخامت سبکتر و باريکتر از K Zoom است.

اين همه ويژگي خوب با وجود اين دو نکته‌اي که در آخر مي‌گوييم تحت شعاع قرار مي‌گيرد، باتري نه چندان قدرتمند 2600 ميلي آمپري و قيمت وحشتناک 1164 دلاري.

اين کمرا فون ماه نوامبر در برخي از کشورها آغاز به کار مي‌کند.

 

 

تهران خيابان طالقاني
77615100-77616217
ايران پاناسونيک
WWW.IRANPANASONIC.IR
T.ME/IRANPANASONIC_IR
INFO@IRANPANASONIC.IR





:: برچسب‌ها: دوربين عکاسي-دوربين فيلم برداري-فول HD-HD-4K-لنز-هندي کم-منظره ياب-آدابتور-بلوتوث-ديجيتال-دوربين جيبي-WIFI-کارت حافظه-کابل-باتري ,
:: بازدید از این مطلب : 5
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 16 تير 1397 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: